Booty call

Jag har aldrig använt min telefon till att ringa någon kvart över två på lördagsnatten för att jag desperat behöver ligga. Jag menar, herregud, jag får ju knappt själv plats i sängen när jag brer ut mig så hur ska jag då få plats med en stor karl? Däremot är jag utsatt för booty call men samma sak gäller även där.

Jag är fan livrädd att vakna upp på fel plats. One-night-stands är inte min grej helt enkelt. Okej, om jag levde charterliv i ett annat land där jag inte känner någon men i lilla Borlänge? Njae. Då har jag hellre rykte om mig att vara pretto och torrboll. Fast det beror ju också på situationen förstås, skulle en
Josh Duhamel-kopia ringa skulle jag definitivt säga ja...



Ringer du booty calls eller är du själv utsatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback