Blondinbellas "Tjorvens" tevedagbok

Ja, då har det stora hemlighetsmakeriet kring Blondinbellas hemliga projekt avslöjats. Att hon skulle få tre minuters tevetid om dagen var ju ingen skräll direkt. Jag har nu sett första avsnittet och jag är inte alls chockerad trots att Bella driver med sig själv som bortskämd överklassbimbo. Vissa uttalanden är precis liknande uttalanden som jag hade kunnat vräka ur mig när jag själv var i den åldern, eller nja, lite yngre kanske men på det hela taget är det ganska slätstruket och trist. Det är inget program jag tänker följa för trots allt är hon bara en helt vanlig tjej med samma problem som andra tonårstjejer. Bara det att den här tjejen är mer driven och framgångsrik än andra.

Jag kan ju kort och gott säga att tre minuters tevetid räcker gott och väl för hennes röst påminner för mycket om Tjorven och henne gillade jag aldrig på Saltkråkan.

Nej, den enda jag vill se göra en tevedagbok är Klingan. Det om något skulle vara sevärt!


Kommentarer
Postat av: Fru K

Inget ont om Tjorven nu hörrö! Den fryntliga lilla tjocka skärgårdstjejen rockar mer och hårdare än bimbobella någonsin kommer kunna göra!

I övrigt håller jag med dig om att tre minuters dagbok på tv400/tv4.se inte är sådär särdeles mycket att hänga i julgranen.

2008-12-17 @ 10:17:39
Postat av: Anonym

Tjorven!? Lotta på Bråkmakargatan är det ju.

Tänk efter...



Slående likt.

2008-12-17 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback