Alrighty then

I dag har jag varit effektiv som tusan. Först skrivit klart intervjun jag gjorde i går, sen hälsat på mamma en sväng och sagt hejdå till dagbarnen som gått på "jullov". Jag har också hunnit med att städa och baka inför glöggpartyt som hålls hemma hos mig i morgon kväll. Julklappslek, glöggdrickande och knäckätande i goda vänners lag, kan det bli så mycket mysigare?

I morgon är min enda lediga dag den här veckan, ja, faktiskt min enda lediga dag av det som återstår av det här året, bortsett från nyårsafton. Men det blir tyvärr ingen efterlängtad sovmorgon utan jag ska upp tidigt och hälsa på gammelmorfar och sedan kanske hinna med en tur på Kupolen med älskade mamma innan det är dags att ladda inför glöggpartajet. Därför säger jag och bebben godnatt nu! Sov gott raringar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback