Vilket öde

Jag sitter i Mockfjärd. På en lördag. Vilket öde.

Fast det är rätt lugnt än så länge och jag hoppas verkligen att det inte blir något värre polisiärt än knivrånet i Vansbro i går. Jag minns förra sommaren då jag som nyutexaminerad journalist och helt oerfaren hade mitt första helgjobb och fick skriva om FYRA (!) våldtäkter som inträffade i länet under en 24-timmarsperiod. Det var inte kul. Jag skulle nog suga som kvällstidningsjournalist, jag hatar att gå fram till anhöriga och fråga om detaljer jag inte vill veta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men det låter bra, inte bara jag som är fast i Mockfjärd denna lördag ^^

Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Nämen vilket sammanträffande! Jobbar du också i Mockfjärd? Vad sysslar du med? :)

2008-08-23 @ 16:20:58
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blir värre! Jag inte bara jobbar i Mockfjärd, bor även där emellanåt! Jag jobbar som fritidsledare på ett ställe som kallas Båten :P

2008-08-26 @ 09:11:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback