Tjuvlyssnat

Från min favoritsajt!

6:ans spårvagn, Göteborg
En kille ~25 kommer gående i mittgången med en pärm i handen. Han går fram till en pundare ~50 som sitter där med en liten hund.
Killen: Hej! Kan jag få ställa ett par frågor om dina resvanor?
Pundaren: Javisst, det kan la du.
Killen: Reser du med månadskort eller betalar du med kupong?
Pundaren: Jag betalar inte.
Killen: Hehe, du är ju ärlig i alla fall. Hm... är du på väg hem eller är du på väg till jobbet?
Pundaren: Jag är på väg till Slottsskogen. Jag ska gräva upp en grej som jag grävde ner igår.
Efter det så hade killen inte fler frågor.
Hornstull, Stockholm

Två damer ~85 sitter på en parkbänk och pratar.
Dam 1: Stora Essingen... där bodde min stora kärlek!
Dam 2: Jaha.
Dam 1: Fast han var från Norge.
Dam 2: Var det han du var gift med?
Dam 1: Nä, han hette ju Heimer.
Dam 2: Jaha.
Dam 1: Men han var inte snäll mot mig.
Dam 2: Nähä.
Dam 1: Men det upptäckte jag inte förrän efter vi hade gift oss.
Dam 2: Nähä.
Dam 1: "Lämnar du mig så slaktar jag dig", sa han.
Dam 2: Ja, de är ju så olika.


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina produkter? Nu finns svaret. Bli medlem här http://www.buzzscout.se/?mref=1436 så får du gratisprodukter skickade till dig som du sedan skrier om på bloggen!

2008-08-12 @ 19:00:30
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Filippa

hahaha ja tjuvlyssnat är det bästa som finns :)

2008-08-12 @ 21:59:44
URL: http://inspirations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback