Skor är livet!

Jag är som en alkis på systembolaget som omöjligt kan välja bara en öl. För mig är det omöjligt att bara välja ett par skor när jag befinner mig i en skobutik. Med 50 procent rea och sedan halva reapriset på det. Därför har jag inhandlat nödvändiga och faktiskt bekväma skor för hösten och nästa vår och sommar.

 


Dessa flats i svart och brunt köpte jag för 98 kronor respektive 50 kronor från Wedins.

 

Dessa Reebok är köpta på barnavdelningen på Stadium och kostade 149 kronor. Frans-skorna är från Wedins och kostade 124 kronor.


Kommentarer
Postat av: Sabina

de två översta var snygga :)

Postat av: Angelica Lindvall

Sabina: Ja, flats är ju tunnare än ballerinas men fortfarande lika fina. Perfekt till klänning och kjol och stuprörsjeans.

2008-08-13 @ 21:48:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: anna

vad fina de var. och billiga...vilken storlek går de till på barnavdelningen?

2008-08-13 @ 22:19:49
Postat av: Angelica Lindvall

Anna: De är rätt stora i storlekarna, tror de går till 38.

2008-08-14 @ 08:21:55
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback