Nu behöver jag massage

Jag är så jävla mör i kroppen. Ett medelpass med en nydiplomerad manlig ledare och ett intensivt aerobics-pass på det. Just manliga ledare är på alla sätt jobbigare än kvinnor. De kör med en mycket hårdare. Jag höll på att drunkna i mitt eget svett. Mycket fräscht.

I morgon blir det nog dubbla pass igen. Det är ju bara fem månader kvar till beachsäsongen down under. Åh, jag vill verkligen till Australien. Vill, vill, vill. Det enda som krävs är egentligen mer i reskassa och det kan ju lätt fixas om man spar, spar, spar. Jag har tackat ja till att jobba kring jul och nyår (dock inte själva julafton eller nyårsafton) så det blir fina pengar. Sedan är planen att jag och Mia sticker i mitten av januari. Det var då jag kom hem sist, efter mitt livs bästa resa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback