Driving license

I dag hämtade jag mitt nya körkort. Det andra försvann ju på riksväg 71 någonstans mellan Mockfjärd och Vansbro. Nu ska det nya räcka i förhoppningsvis tio långa år. Dessutom är det en helt annan rosa nyans än det tidigare körkortet, det här nya är blekrosa. Och jag ler som en jubelidiot på bilden. Fast det kanske kan charma en polis från att ge mig fortkörningsböter, vem vet?

Att jag klarade teorin och uppkörningen på första försöket är fortfarande för mig en gåta men jag är god damn proud of it.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag klarade också allt på första, fan vad bra vi är! Fast min hemska uppkörning är ett mysterium...

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Ja, vi är grymma! Bäst helt enkelt. ;)

2008-08-08 @ 23:11:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback