Vid varje liten motgång

... tänds en gnista av hopp.


I går funderade jag seriöst på att hämta bössan ur pappas gamla vapenskåp och skjuta en kula rakt genom pannloben men i dag mår jag mycket bättre. Jag är inte längre i behov av att uppsöka ett mentalsjukhus utan jag är nästan till och med lycklig. Kylskåpet gick inte att laga så i morgon får jag ett helt nytt och jag har faktiskt fått löneförhöjning, inga imponerande tusenlappar men däremot fyra kronor mer i timmen. Det är början till en miljon, mina vänner. Så ja, just nu skiner solen återigen i Angelica Lindvalls liv, en snart 21-årig tjej som bryter ihop vid varje liten motgång och sedan skrattar och gråter okontrollerat om vartannat.

Bitterfitta

Kommentarer
Postat av: Pär

Då är den stora frågan; hur många timmar måste du jobba för att bli miljonär? ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Jag måste nog jobba heltid fram till år 2195.

2008-04-17 @ 10:11:25
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback