Fransyskor vers. svenskor

Det känns inte så där superroligt att tillbringa fem dagar i landet där de vackraste och mest eleganta kvinnorna finns. Särskilt inte när vågen visar fem kilo för mycket och utväxten börjar någonstans nere vid haklinjen.

Som svensk tjej har man vanligtvis försprång i de flesta länder, jag menar att vara snygg i ett land som
USA eller Australien kan ju knappast vara svårt och då spelar det ingen roll om man inte är en äkta nordsvensk med blont hår och blåa ögon.

Men det finns inga svenskor som kan slå de överjordiskt vackra fransyskorna även fast jag såklart hoppas att myten om de vackra fransyskorna är just en myt. Att världens vackraste kvinna sedan råkar vara fransyska beror ju bara på en slump, visst?


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag tror nog att du kommer fa manga avundsjuka blickar ifran fransyskorna, det ar nat visst med svenska tjejer vet du val hihi ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Man kan ju alltid hoppas. :P

2008-04-07 @ 16:25:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Siri

Hej! Jag bor for tillfallet i Frankrike (pluggar) och kan garantera dig att svenska flickor raknas som de mest exotiska varelser har nere, aldrig har jag kannt mig sa snygg! Och det ar faktiskt en myt att ALLA fransyskor ar smala, vackra och eleganta. Men visst finns det damer som ser ut som hon pa bilden ovan, vilket far en att kanna sig javligt ochic.. Vill aven tillagga att jag alskar din blogg och laser den varenda dag, trots att jag drunknar i fransk grammatik! Ta hand om dig, du ar verkligen bast!

2008-04-07 @ 19:44:38
Postat av: Angelica Lindvall

Siri: Wow, vad häftigt att du bor i Frankrike! Svenskor kanske räknas som exotiska överallt.. :p

Tack för den fina kommentaren, det värmer!

2008-04-08 @ 10:25:22
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback