Vem går du ner i vikt för?

Sedan juni månad har jag tappat sju kilo i vikt. Jag väger numera 55 kilo vilket jag tycker är perfekt. Jag gillar min nya kropp, hur nyckelbenen syns utan att man behöver spänna skinnet där, att armarna är smala, magen platt och ryggen vältränad. Fast vem går jag ner i vikt för? Det är en viktig fråga som man bör ställa sig. 

Jag kan ärligt säga att jag gör det för min egen skull, jag vill känna mig attraktiv i min egen kropp och vara nöjd med vad jag ser i spegeln. Går man ner i vikt för att någon annan vill det, ja, då är man helt fel ute. Det är bara du som kan bestämma över din kropp och det är du som sätter gränserna.


Kommentarer
Postat av: z

Fast varför duger man inte som man är i sina egna ögon?

Postat av: becky

55kg är en utmärkt vikt.STrävar sj för att precis komma unda den:D

2008-01-24 @ 15:59:21
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback