Royal Hotel of Bangkok

Första hotellet är kanske det lyxigaste som jag och min reskompis Johanna kommer bo på. Royal Hotel som ligger i närheten av den omtalade backpacker-gatan Khoa San Road. Hotellet ligger också nära flera buddhistiska tempel där det finns livs levande tigrar som munkarna har som husdjur. Gissa vem som kommer locka på en kissekatt om inte Angelica?

Här är
bilder och beskrivning på vårt första boende i Asien! Fast när vi åker vidare till Malaysia vill jag gärna ta in på Hotel Hilton i Kuala Lumpur, det är billigt men hög standard. En perfekt kombination.


Kommentarer
Postat av: Joella

Oh hotellet ser fett nice ut ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Joella: Ja, visst gör det? =p

2007-09-20 @ 19:19:09
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fru K

De flesta hotell jag bott på i Asien (Kina och Thailand) har varit prisvärda. Ett hotellrum för 200 kr/natt i Kina hade marmor i badrummet... det får man ju inte hemma direkt...

2007-09-21 @ 00:04:08
URL: http://www.metrobloggen.se/fruk
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Nej, det är helt galet vilken lyx man får för så lite pengar! Fast så bor vi ju i ett av världens dyraste länder också.. =/

2007-09-21 @ 10:55:37
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Mormor Marie-Louise Andersson

Hej Stumpan!
När du läser det här är du kanske redan i Bangkok.
Jag önskar dig en välförkänt leldighet, koppla av gör roliga saker och njut av livet.
Kom ihåg att samla på dig bra resetips till mormor eftersom jag har planer att besöka Thailand nästa höst.
En jättekram till dig, hälsa Johanna.
Ta hand om er. Vi kan väl höras av emellanåt.
Kram
Mormor

2007-11-24 @ 20:43:03
Postat av: Angelica Lindvall

Mormor Marie-Louise Andersson: Klart vi ska höras av under tiden! Och jag lovar att samla på mig massvis med värdefulla tips! ;) Jag ska hälsa Johanna från dig!!! Många kramar! Hälsa Christer!

2007-11-25 @ 00:05:39
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback