Poor little rich girl

Pengar har aldrig haft något riktigt värde för mig, kanske för att jag alltid varit så jävla bortskämd och fått allt jag pekat på. I dag betalade jag till exempel resan till New York och sedan tänkte jag i ungefär fem sekunder att jag borde ligga lågt med shoppingen ett tag. Men så "råkade" ju världens snyggaste svarta skinnjacka hänga på en galge inne på H&M, den sista i min storlek. Det måste vara ödet, tänkte jag, och betalade och gick därifrån med världens bredaste leende.

Sedan traskade jag vidare in på Gina Tricot och köpte en lila kjol och svarta strumpbyxor till. Det ska jag ha i morgon när jag ska på Thomas pappas 50-årsfest och därefter till Ladies night på Ejendals. Ibland måste man unna sig. Fast jag unnar mig kanske lite väl ofta men å andra sidan, man lever bara en gång och det är nu.



Vem är du? Spara eller Slösa?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag intalar mig att jag är en spara, men i verkligheten är jag en slösa.

Postat av: Angelica Lindvall

Anna: Ja, ungefär som mig då.. ;)

2007-09-15 @ 12:52:34
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback