On the road

I dag mådde jag så fruktansvärt illa när jag vaknade. Jag gick upp, spydde, tog en panodil och gick och la mig igen. Nu sitter jag på jobbet och tycker synd om mig själv. Hjärnan känns som en darrande geléklump som skvalpar omkring, för att inte tala om magen som är mer upprorisk än jag var som 15-åring. Jag tror att jag har feber också. Men vad gör man inte för jobbet?



AOC
kommenterar:
"No offense. Men tycker det låter som en naiv, oansvarig och lat inställning till ditt arbete. Inte märker man någon passion för jobbet som jag trodde att du hade. Du kanske har en svacka?"


AOC får svar:
"Svacka? Nej, det tror jag inte. I dag är det till exempel åttonde dagen på rad som jag arbetar trots att jag har feber, huvudvärk och kräktes i morse. Då kan man ju säga att jag har allt annat än en lat inställning till jobbet, tycker du inte?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback