Malins blogg, inget för chefen att se

Jag älskar Malin Wollins blogg men det är i största hemlighet som jag läser den på jobbet. Jag skulle inte vilja att chefen kommer in när jag läser Malins problem med sin långa röv, sitt aknefejs, sin önskan efter att tänja ut snippan och särskilt jobbigt skulle det vara om chefen får syn på någon av dessa fint målade teckningar. Jag tror nämligen att han skulle ha svårt att se komiken i det hela. Själv skrattar jag så mycket att jag får svårt att andas.


Bild: Fotbollsfrun

Kommentarer
Postat av: Pär

Menar du att chefen har dålig humor, trots att han är gagnsing? ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Så du tycker att jag har bra humor? ;) *triumfvirvel* Jag tror bara inte att jag och chefen delar samma humor. Fast jag kanske borde tipsa honom om Malins blogg, vem vet, han kanske inte kommer kunna slita sig ifrån den. =p

2007-09-03 @ 13:57:38
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback