I min Sony Ericsson z520i

1. Vem ringde du senast?
Thomas.

2. Vem ringde dig senast?
Thomas.

3. Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
"Tjena allt bra med angelica? Gått bra med jobb under veckan? Blir de nån utgång i dag då? Jag är på väg hem till Stoffe. Blir fotboll hela helgen:) Puss"


4. Vem skickade ditt 6:e mottagna sms?
Johanna.

5. Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
"Hej gumman! Hoppas ni haft kul idag.. Vilken tid var det vi skulle spela tennis i morgon? Puss"


6. Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Jag sparar aldrig skickade sms.



7. Har du några utkast?
Sex stycken.

8. Vad är ditt rekord i snake?
Jag minns inte men det var högt i alla fall.

9. Vad har du för kontakter som börjar på bokstaven J?
Jansson, Jenny, Jenny E, Jenny M, Jernberg, Jessica, Johanna, Jonas och Josefin.

10. Bokstaven T?
Theres och Thomas.

11. Bokstaven M?
Mamma, Maria D, Maria K och Morfar.

12. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Jag har ingen kontakt på nummer två.

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Hi, very nice site!
Good luck!

2008-02-12 @ 03:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback