Geléklump

Jag är sjuk på riktigt nu. Det är ingen idé att plåga mig själv längre med att gå till jobbet och försöka få något gjort när hjärnan är som en stor äcklig geléklump som åker puckelpist innanför pannbenet. Jag har knarkat panodil och alvedon så mycket de här två dagarna att jag nog drabbats av leverskador.


Hälsan ska gå före jobbet, ja, gå före allt, men det är svårt när man är ny på en arbetsplats och vill slå sig in och klamra sig fast ordentligt som en liten nyfödd unge mot mammas bröst. Fin liknelse där men jag tror att ni förstår hur jag menar.

Nu ska jag bli frisk och kry så jag orkar skriva en ordentlig recension av Ladies night i helgen och sedan nästa vecka full fart igen med kvällsjobb på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback