En lista

Jag utmanar alla, gammal som ung, kille som tjej att svara på den här listan!



Skriver du dagbok?
Ja, både privat och offentligt.

Vad är viktigast för dig?
Kärlek och vänskap.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja, varför inte?

Har du färglinser?
Nej, men skulle vilja testa riktigt gröna.

Kan du gå ner i spagat?
Nej, men split.

Är du polare med grannarna?
Några av dem.

Vilket är ditt favoritdjur?
Delfin.

Dusch eller badkar?
Dusch på sommaren och badkar på vintern.

Har du varit kär i en kändis?
Ja, när jag var tio så var jag väl kär i varenda pojkbands-snubbe.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja.

Är du höjdrädd?
Nej.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Ja, eftersom han är min bästa vän.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Hur lät den senaste komplimangen du fick?
"Du är duktig på att skriva".

Är du mörkrädd?
Nej, bara efter att jag kollat på skräckfilm.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, när jag utbildade mig till mitt drömyrke.

Har du haft vattkoppor?
Japp.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Vill jag lova.

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Jag hoppade ju för första gången i juli men jo, det vill jag gärna göra igen.

Kan du vissla?
Jag kan bara vissla inåt.

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Mix Megapol.

Rakar du benen?
Jag har aldrig gjort det.

Hur svarar du i telefonen?
Med mitt namn.

Vad har du i fickorna just nu?
Inget.

Vilken parfym använder du?
Olika, alltifrån Dolce Gabbana, Naomi Campbell till Puma och Musk.

Kan du kasta macka?
Nej.

När var du riktigt sjuk senast?
Efter Moskva i maj, matförgiftad och alkoholförgiftad. Mycket bra kombination.

Har du blivit opererad?
Snart ska jag operera fötterna.

Äger du en cykel?
Ja, jag köpte en jättefin kärringhonda i maj med bred sadel och cykelkorg.

Vad har du alltid i handväskan?
Kalender, nycklar, plånbok och mobiltelefon.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men jag kan äcklas under tiden då jag äter.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
1, redaktionsnyckeln till DD.

Läser du för skojs skull?
Ja, det har jag alltid gjort.

Äger du ett busskort?
Nej, det går ju knappt några bussar härifrån in till stan.

Kommentarer
Postat av: adele

Skriver du dagbok?
yeps det gör jag!
Vad är viktigast för dig?
vänskap
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
öm njaea. om jag skulle få pengar :)
Har du färglinser?
neps, men jag vill ha ett par
krisatll blåa, bruna och gröna det
vore najs!
Kan du gå ner i spagat?
hahaha nej verkligen inte
jag är bästa vän med mitt kylskåp
Är du polare med grannarna?
ny flyttade but soon maby
;D
Vilket är ditt favoritdjur?
åh. katter men när jag var liten
var jag ett riktigt fan av
delfeiner ;D
Dusch eller badkar?
det är lika gött!
Har du varit kär i en kändis?
nej. men det finns några riktiga pärlor alltså ;)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ALLTID!
Är du höjdrädd?
ja som tusan, särsklit när jag gungar!
Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
nej han är ett svin!
Har du sett din bästa vän gråta?
ja vi gråter alltid tillsammans..
Hur lät den senaste komplimangen du fick?
typ. du klär dig snyggt
Är du mörkrädd?
jaaa fybubblan. mörker är as scary
Har en dröm gått i uppfyllelse?
jaaajo. men vad tänker jag inte säga :)
Har du haft vattkoppor?
yep. när jag var en liten knott
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
njaea. i don't know.
jag pallar inte med nån kille just nu
Skulle du vilja hoppa fallskärm?
jaaa, det vore skit spännande.
fast jag skulle no dö
eftersom jag (somsagt) är höjdrädd :D haha
Kan du vissla?
jag är GRYM på att vissla!
Vilken radiokanal lyssnar du på?
humihum. det är olika
men jag lyssnar mest på min ipod :)
Rakar du benen?
hahahah, jag skulle inte kunna leva
utan rakde ben herreeegudars ;D
Hur svarar du i telefonen?
eyyyy yo bro WAAATSUPPP?!?
nej SKOJJA
med mitt namn: hej det är adele :)
om jag är på dåligt humör svarar jag
bara hallå..:D:P
Vad har du i fickorna just nu?
nada, fakist :S
Vilken parfym använder du?
naomi campbell-night deluxe.
JAG ÄÄÄLSKAR!
Kan du kasta macka?
kasta macka? jo ibland kan jag få in
nått riktigt bra kast! så ja, jag kan kasta macka
När var du riktigt sjuk senast?
uttorking i italien
det var HEMSKT!
Har du blivit opererad?
öm. jag vet inte :D haha kommer inte ihåg
Äger du en cykel?
ja men den är sämst
Vad har du alltid i handväskan?
smink, plattång, plånbok, mobil,böker,
pennor :) osvosvosv
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
öm. nej faktist inte. fast
iförsig det är synd om dem stackars djuren...
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
typ 5 :D
Läser du för skojs skull?
jaa faktst på senare tiden har jag börjat läsa :D
Äger du ett busskort?
yeps det gör jag! :d härlgt

Postat av: Amanda

Kul lista, den lånar jag!

2007-09-03 @ 18:42:44
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Amanda: Gör så! :)

2007-09-03 @ 21:15:51
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback