And as the plane crashed down

.. he thought, well, isn´t this nice?

Ingen kan väl ha missat
flygkraschen som kvällstidningarna toppar med i dag? Jag fick veta om kraschen redan i går när Johanna skickade ett sms. Om bara två månader kommer hon och jag flyga från Bangkok till Phuket med samma flygbolag. Åh, så roligt. Jag tror jag tar bussen istället.

Jag har aldrig varit flygrädd förut men de senaste flygresorna jag gjort har varit katastrofala med oväder, skakningar, luftgropar och fan vet allt. Dessutom har det alltid inträffat flygolyckor i samband med att jag befinner mig uppe i luften. Är inte det ironiskt så säg? Och inte gör det saken bättre att tidningarna skriver om vilka svartlistade flybolag Thailand har. Jag är hellre lyckligt ovetande.

Johanna, vad har vi gett oss in på?

Kommentarer
Postat av: Fru K

Se det från den ljusa sidan: risken att samma flygbolags plan kraschar på samma rutt inom en nära framtid är verkligen MINIMAL. Ok, två SAS-plan av samma modell fick nödlanda inom en vecka från varandra, men det var ju konstruktionsfel...

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Tack! Då behöver jag inte oroa mig.. ;)

2007-09-18 @ 10:01:42
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sofia

Verkligen tragiskt, visste vilka de två svenskarna var.. Men du, det går säkert bättre för er än vad det gjorde för dom..

2007-09-18 @ 11:25:48
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia: Ja, verkligen tragiskt. Let them rest in peace.

2007-09-18 @ 11:52:00
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback