Nyklippt och snygg as hell

Jag är nyklippt och känner mig sjukt snygg. Jag bär nya Cheap Monday-jeansen i samma material som Thomas jeans som jag hela tiden sagt är råfula. Ja, dubbelmoralens drottning, here I come! (Förlåt Thomas, hädanefter ska jag hålla käft). På överkroppen har jag min söta Paul Frank-tee med små birdies och en rosa kofta á la Lindex och på fötterna har jag mina dyraste skor, ankelboots med rosett från Scorett. Jag är perfekt sminkad och i mitt nyklippta och fräscha hår sitter ett knallrosa diadem som jag får huvudvärk av. Jag är helt enkelt nöjd med hur jag ser ut i dag, får se hur länge den känslan håller i.



Framförallt är jag supernöjd med frisyren! Frisören sa att jag hade fina toppar men att de var torra (no kidding?). Hon tänkte klippa två centimeter men jag bad henne ta fem. Jag trodde att jag skulle bli korthårig men det visade sig att jag hade längre hår än jag trott för det är fortfarande långt. Jag har korta etapper framme vid luggen och mycket uppklippt över hela håret. Jag har blivit osäker på om jag ska färga håret mörkbrunt eller inte. Nu har jag typ
ljusbrunt á la Aniston med blonda (naturliga faktiskt) slingor i och det ser helt okej ut men jag trivs som mörk brunett också. Ja, i-landsproblem är inte det allra lättaste. Allra helst skulle jag vilja ha mörkbrunt hår med guldblonda slingor men det känns onödigt att lägga så mycket pengar på håret när jag tänkt resa till Asien och bada i saltvatten i två månader. Det får räcka med hårfärg. Resultatet publiceras i veckan!

Hur ser din drömfrisyr ut?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ärligt med en klippning, själv ska jag på spa nu:)

Postat av: Hanna

Kan du inte lägga in en bild pa din frisyr? Speciellt nu när du är sa nöjd med den? I need some inspiration ;)
Jag ska själv klippa mig pa torsdag... Har haft samma frisyr och harfärg i 3 ar nu och ska äntligen slinga haret mörkt och klippa lugg. Jag behöver förändring. =)

2007-10-01 @ 16:18:44
URL: http://hanna1988.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Madeleine: Åh, spa, fan vad härligt!!

2007-10-01 @ 16:38:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Jodå, jag ska lägga ut en bild sen när jag färgat håret mörkbrunt! Du får hålla utkik! Nämen, ska du bli brunett du? Vad spännande!! =)

2007-10-01 @ 16:38:58
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Hanna

Men, jag ber pa mina paklädda knän om en bild som du ser ut nu med =) Jag vet att du är hur söt som helst ;)

2007-10-01 @ 17:06:56
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Hehe, lugn, bara lugn. Du ska få se the new me! ;) Tack sötis!

2007-10-01 @ 17:57:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Filippa

Ja bild nu nu nu!!

2007-10-01 @ 18:01:21
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Jag jobbar kväll så det får bli när jag är ledig, kanske tidigast onsdag. ;)

2007-10-01 @ 18:17:35
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback