Hudkräm för en ängel

Om Victoria´s secret fanns i Sverige skulle jag vara fattig som en kyrkråtta. Det blev tre par söta hipsters därifrån, lipgloss med choklad- och kokossmak samt en helt underbar lotion med en doft som påminner mig om min vackra farmor som tyvärr inte längre finns kvar i livet. Men det är bra underligt hur dofter kan få en att minnas olika personer och händelser i ens liv.



Om du vill dofta som en ängel rekommenderar jag Dream Angels Heavenly från Victoria´s secret. Den blir din för 20 dollar! Ett mycket bra köp!

Kommentarer
Postat av: Fru K

VR shippar till Sverige om man beställer från deras hemsida. Frakten är inte hutlös heller...

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Oj, det låter bra! Det får jag allt kika på! :)

2007-10-20 @ 19:00:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback