Bloggträff

I dag har jag för första gången träffat någon i verkligheten som jag först lärt känna via nätet. Nog för att jag är singel numera men jag kan säga att jag inte blivit så desperat än att jag börjat ragga upp folk på diverse nätdejtingsidor, nej, nej, nu var det nämligen så att en av mina allra trognaste läsare, Fru K, hade vägarna förbi Borlänge och frågade om vi kunde äta lunch tillsammans. 

Vi åt en varsin tacotallrik på Café Caal (given favorit) och sedan bjöd Nina, som hon egentligen heter, på chai latte. Det var riktigt roligt att träffa henne, hon är precis lika mysig, intelligent och söt i verkligheten som hon är på nätet.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Rodnar som en tok gör hon också! Kan bara säga detsamma! Enda skillnaden är att Angelica faktiskt är ännu snyggare i verkligheten!!! Skickar en stor kram genom etern till dig!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Nu ska vi ju inte överdriva här.. ;) Tack för chai latten, det var jätteroligt att träffa dig! Det får vi göra om! :) *kramar*

2007-10-31 @ 17:00:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Yesterdaystargateinfinity

I really enjoyed my visit. A great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback