American apparel

Jag förstår inte hur alla kan hylla American apparel, vad är det för speciellt med att vilja se ut som en skidåkare? Visst, kläderna är billiga men pasteller och spandex kan man hitta i vilken Gina Tricot-butik som helst på hemmaplan. Fast det är klart, originalet är väl alltid coolast att bära. Det blev i alla fall ett par gråa over knees och en lila partykjol därifrån. Men en body kommer jag aldrig sätta på mig. Det fick jag nog av på 90-talet, believe me.



Jag köpte
också en White musk body shimmer på The Body Shop (det finns ett betydligt större sortiment här än i Sverige), en svart hoodie med blommor från Adidas och en hemlig present till lillebror från en av hans favoritbutiker, DC. 

Men nu ska jag ligga lågt med shoppingen ett tag och satsa på sevärdheter! Om det blir lika fint väder i morgon som i dag kanske vi tar en båttur så att vi kan fota Frihetsgudinnan från ett bra avstånd samt åker upp en sväng i Empire State Building och tar en shysst utsiktsbild.

Kommentarer
Postat av: Simon den snygge

Om du inte tar kort på Madison Square Garden åt mig så låter jag dej aldrig få åka bort!!

2007-10-11 @ 16:03:30
Postat av: Angelica Lindvall

Simon den snygge: Vad begar du av mig? Racker det inte med en snygg DC-tee? Hehe..

Postat av: Anonym

Det har jag inte heller förstått. AA:s kläder ser ut som urblekta trasor, direkt tagna ur städskåpet. för att inte tala om hur de förlorar 'passformen' efter 2 tvättar.

2007-10-19 @ 23:24:17
URL: http://inreplastikkirurgi.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Ja, jag får se hur det blir med mina AA-kläder nu, om de förlorar passformen eller ej. Särskilt imponerad blev jag inte i alla fall!

2007-10-19 @ 23:28:03
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback