Tjejen med koll

Tjejen med koll på allt har skruvat till det ordentligt.

Jag får ett turistvisum på 30 dagar på flygplatsen i Bangkok, men hur och var fixar jag ett visum där jag kan stanna i landet i 60 dagar men också åka in och ut ur landet flera gånger? Är det thailändska ambassaden jag ska gå till?

Behövs det verkligen extra passfoton till visum-ansökningar i Laos, Kambodja och Vietnam?

Med bara tio dagar kvar till avresa känns det nödvändigt att veta sådana saker. Svar mottages tacksamt från er som har bättre koll än virrpannan Angelica.


Kommentarer
Postat av: plin

Extra passfoton är alltid bra att ha. fixa det. visumet vet jag inte, eftersom thailand var sista etappen på min tripp. har du kollat på http://jordenrunt.nu/ förresten? Där finns en massa bra tips för alla som reser.

Postat av: Angelica Lindvall

Plin: Okej, tack! Då ska jag fixa det i morgon!

2007-11-15 @ 17:46:16
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback