Tick tack, tick tack

Ju äldre man blir desto snabbare går klockan. Biologiska klockan, köksklockan, ja, tamejfan allting tickar som en bomb på väg att brisera och skapa ännu mer kaos i tillvaron. Under hela min uppväxt har jag alltid velat vrida tillbaka tiden och få vara barn igen, helst hela livet. Det var jobbigare än jag trodde att bli vuxen och nu ska jag vara det resten av livet. Problemen blir bara större, känslorna är svårare att ta itu med för att inte tala om alla relationer man måste vårda så att de verkligen vet hur mycket de betyder för en. Jag skulle ge allt för att få vara åtta år igen.

Angelica

Kommentarer
Postat av: plin

jag tycker att du ska ha lugg igen.

Postat av: Angelica Lindvall

Plin: Nej, det går inte, jag har världens virvel i luggen.

2007-11-13 @ 11:18:10
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback