Sista dagen

I går var det min sista dag på Dala-Demokraten. Chefen sa att jag skulle höra av mig när jag kommer hem från Asien. Det måste ju betyda att jag ännu inte gjort bort mig tillräckligt och kanske har en chans till fortsatt vikariat. Jag har i alla fall inte gjort några större missöden vad gäller skrivandet men däremot har jag gjort bort mig på andra sätt. I går ramlade jag till exempel i stentrappan i receptionen framför ett gäng förskräckta besökare. Det gjorde så in i helvete ont. En sådan där smärta som man blir illamående av. Jag som alltid trott att jag är hur smärttålig som helst. Nu är mitt knä helt fucked up och knallblått.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Alla man ramlar i trappen får du knappast sparken för iaf : D hehe.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Nej, men jag tror att jag skadat knät rätt allvarligt faktiskt. Fan, får kolla upp det i Thailand om det fortsätter att göra så här ont. Suck. Jaja, det ska inte hindra mig från att resa i alla fall! =p

2007-11-25 @ 00:00:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback