Ordbajs

"Angelica Lindvall bloggar på "Ett bedårande barn av sin tid." Bloggen är helt klart läsvärd, nästan bättre än Alex Schulmans faktiskt! Kolla den om du inte redan har gjort det, så att du inte missar något..."
http://iland.blogg.se/

Efter att min kollega Pär startat en grupp på Facebook "My name gives over 1000 hits on Google" googlade jag på mitt eget namn för att kolla om jag uppfyller kriterierna. Jag fick 188000 träffar. Men det finns trots allt sex andra personer i Sverige med det fina namnet Angelica Lindvall.

Hursomhelst så hittade jag det här söta lilla inlägget ovanför och jag blev jätteglad. Det känns bra att någon gillar det man skriver även fast jag själv tycker att jag är en sopa för tillfället. Jag får prestationsångest och det blir bara ordbajs av allt.

Kommentarer
Postat av: Petri

Klart att allt inte kan hålla tiptop klass, men nätan allt det du skriver är roligt och intressant att läsa. :)

Postat av: Angelica Lindvall

Petri: Vad roligt att du tycker så! :) Tack!

2007-11-15 @ 13:45:33
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback