Mitt i ett äventyr

Min äventyrsresa börjar om en vecka. Jag ska undvika att dö så gott det går.



1. Överleva flygresan dit och hem plus alla flygresor inrikes
2. Överleva ett bungy-hopp från klippor
3. Lyckas ta dykcertifikat utan att bli stungen av en rocka eller biten av en giftfisk
4. Lyckas komma helskinnad upp och ner för
bergen i Laos
5. Undvika att klappa alla söta rabiessmittade djur
6. Undvika att kliva på en kobra
7. Undvika att kliva på en giftspindel
8. Undvika att bli sexmördad på väg hem från ett uteställe (stilettklackar är ett hett tips mot våldtäktsmän har jag hört!)
9. Undvika att bli ihjältrampad av en elefant (fast det skulle vara ett coolt sätt att dö på!)
10. Undvika att simma vid röd flagg

Jag har aldrig varit rädd för att göra saker som folk med vett är rädd för. Men jag har alltid varit rädd för att dö. Jag antar att jag lever för adrenalinkickar.


Kommentarer
Postat av: plin

Åh, bergen! De är ju så fina och lite guliiga... Förresten bör du passa dig för att få en kokosnöt i skallen, det är nog det farligaste!

Postat av: Angelica Lindvall

Plin: Haha, och ja, med min otur lär det ju hända..! Haha, kul sätt att dö på. :D

2007-11-18 @ 13:44:33
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback