Frågor ger svar

Det blev en del frågor som ni ville ha svar på. Enjoy!

1. Hur gammal var du när du kände dig vuxen för första gången (dvs mogen nog att ta ansvar)?
När jag var 18 år och köpte min första bil.

2. Varför ville du bli jornalist?
För att få jobba med det jag älskar mest, att skriva.

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?
Ingen dag är vanlig för mig. Men om jag jobbar går jag upp vid sju, äter frukost, fixar i ordning mig och åker till jobbet. Sedan jobbar jag fram till 17, åker hem, äter kvällsmat, går ut och går en timme, duschar, sätter mig framför datorn och bloggar eller fikar med en kompis. Sedan lägger jag mig i sängen och läser en bok tills jag somnar.

4. Hur skulle din bästa vän beskriva dig?

Rolig, smart, omtänksam med ett hett temperament.


5. Är du kär/förälskad just nu?
Nej.

6. Vem är din största förebild?
Mamma.

7. Hade du kunnat tänka dig en trekant?
Ja, fast bara om jag är singel, jag skulle aldrig dela min pojkvän med någon annan.

8. Vad för sorts matvanor har du?
Jag äter allt jag vill och sedan tränar jag bort det onyttiga som jag proppat i mig.

9. Sommar eller vinter?
Sommar!

10. Ful och smart eller snygg och dum?
De flesta kan stylas om och bli snygga, så jag säger ful och smart!

11. Hur känns det att det bara är en, nu två, som ställt frågor?
Det måste betyda att alla redan vet allt om mig.

12. Kan du svara ärligt?
Jag ska försöka.

13. Vad är din största rädsla?
Döden.

14. Hur många gånger i veckan duschar du?
Varannan dag.

15. Vem vet mest om dig?
Mamma eller Thomas.

16. Skulle du vilja testa magic pancakes?
Ja, om det var lagligt att äta i just det landet man befinner sig i.

17. Vem är din best friend 4-ever?
Johanna.

18. Har du verkligen varit helt ärlig när du svarat på ovanstående frågor?
Japp!

19. Vad tycker du om Victoria Svensson i damlandslaget?
Jag har ingen åsikt, är långtifrån insatt i svensk damfotboll.

20. Håriga eller lena manskroppar?
Håriga ben och en raggarsträng på magen är sexigt men en ulv i fårakläder är inget för mig, då får han vaxa sig först!

21. Muskulösa eller normala manskroppar?
Hur ser en normal manskropp ut enligt dig då? Jag gillar vältränade killar, varken mer eller mindre.

22. Sex på första dejten?
Det beror på, är det bara en vanlig dejt så kanske, men vill jag något mer seriöst med killen så väntar jag.

23. Spelar din partners jobb någon roll?
Så länge han trivs med sitt jobb och försörjer sig själv är jag nöjd. Men jag skulle aldrig bli tillsammans med en journalist.

24. Vilken svensk skådespelare skulle du helst vilja äta en god middag tillsammans med?
Jonas Karlsson, för att se om han är lika söt i verkligheten som på film.

25. Om du i dag skulle skriva en egen bok, vilken titel skulle den få av dig?
Det kan jag inte avslöja eftersom jag är mitt uppe i romanskrivandet.

26. Vad skulle du önska dig ifall du fick tre önskningar som genast skulle gå i uppfyllelse?
Fred på jorden för all framtid, att jag blev ekonomiskt oberoende och att jag fick evigt liv med nyckeln till döden.

27. Har du några dåliga ovanor?
Ja, jag är otålig och kan verka disträ när någon pratar med mig om saker som jag inte bryr mig om.

28. Arbetar du helst i grupp eller ensam?
Jag föredrar nog att arbeta i grupp.

29. Vill du följa med på 80-talsfest den 24:e?
Det är ingen omöjlighet.


Kommentarer
Postat av: plin

Varför skulle du aldrig bli tillsammans med en journalist? är de hemska? ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Plin: Nej, men jag är så himla tävlingsinriktad och skulle aldrig palla med ett förhållande med en journalist och hålla på och jämföra vems scoop som är bäst. Jag vill alltid vinna.

2007-11-13 @ 12:27:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: ballongen

Usch, duschar bara varannan dag? :)

2007-11-13 @ 20:00:38
Postat av: Angelica Lindvall

Ballongen: Ja, jag tänker ju inte skaffa mig en läderhud innan 30 heller! =p

2007-11-13 @ 22:00:30
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: ballongen

Jag tänkte bara mer på hur det luktar där...*harkel*...haha ja du vet ;)

2007-11-14 @ 21:37:28
Postat av: Angelica Lindvall

Ballongen: Du verkar vara en normal person med onormala problem. Stackare.

2007-11-15 @ 08:12:53
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ballongen

Springer man omkring hela dagarna, så blir man ju självklart varm och behöver en dusch varje kväll! Morgonen orkar jag aldrig duscha på! Jag tror jag är mer rädd för att vara skitig så jag duschar förmodligen mer än vad jag behöver!

2007-11-15 @ 14:15:27
Postat av: Angelica Lindvall

Ballongen: Ja, själv har jag ett ganska stillasittande jobb.
När jag tränar varje dag så duschar jag självklart också varje dag men nu har jag hamnat lite på latsidan.

2007-11-15 @ 15:19:13
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback