En engagerad reporter

Jag skulle verkligen behöva en stor termos med kaffe just nu. Ögonlocken hänger som råttpittar. Jag är sjukt trött på kvällarna men ändå somnar jag inte förrän klockan halv två och så ska jag upp klockan sex liksom. I tisdags somnade jag nästan mitt under en intervju. En mycket engagerad reporter eller vad säger ni?

Jag går fortfarande vilse i DD-huset, jag har ju sagt att mitt lokalsinne är lika med noll för att inte tala om närminnet. Jag är som Doris i "Hitta Nemo" och det är ingen överdrift. I dag ska jag förresten, med drygt ett års erfarenhet inom yrket, ha med mig en praktikant. Stackars lilla valp.


Kommentarer
Postat av: svea

hitta nemo. Bland de bästa filmerna som finns :)

Postat av: Angelica Lindvall

Svea: Ja, haha, jag tvingade mitt ex att följa med och se den på bio, jag älskade den men han tyckte väl sådär.

2007-11-23 @ 08:33:39
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback