Vem vill bli utmanad?

1. Vilken bokstav börjar den persons namn som du tänker på när du ser ordet KÄRLEK?
T

2. Om du sträcker ut din vänstra arm så långt du kan åt sidan vad stöter du på då?
En tidskriftsamlare.

3. Vad åt du senast?
Pastagratäng.

4. Om du fick köpa vad du ville, bara en sak, vad skulle det vara? Det får kosta hur mycket som helst!
En svart Porsche 911

5. Vart befann du dig för 3 timmar sen?
På samma ställe som nu fast vid datorn mittemot

6. Ta upp den första boken eller tidningen du ser, slå upp sidan 14, rad 5 - vad står det där?
"Och det senaste i teknikväg".

7. Vart och när hade du sex senast?
Älskling, om du läser det här, förlåt men jag minns faktiskt inte.

8. Berätta något om dig själv som ingen annan vet.
Jag har kissat på ett ex golv. Jag ramlade när jag skulle sträcka mig efter toalettpapper och jag kan inte ens skylla på fylla.

9. Om du fick välja en plats på jorden, vartsomhelst, vart skulle du vilja bo? 
Barcelona (men bara för ett tag). Sverige är och kommer alltid vara bäst.

10. Vad känner du för George Bush?
Hat.

11. Utan att titta på klockan, hur mycket är den?
19.58

12. När skrattade du senast?
I dag vid middagen.

13. Vad har du på dig?
Jeans och en vit tunika.

14. Vad är det första du tänker på när du läser ordet RÖD?
Blod.

15. Vad vill du att Gud säger till dig när du står framför pärleporten?
Pärleporten? Gud?

16. Vilka 5 personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alexzandra, Peder, Sofia, Fredrik och Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback