Three is a magic number

En lista från Fru K!

Tre saker som skrämmer mig...
1 Spindlar
2 Fundamentalism
3 Växthuseffekten

Tre personer som får mig att skratta...
1 Thomas Hansson
2 Magnus Betnér
3 Mig själv

Tre saker jag älskar...
1 Livet
2 Kärleken
3 Min familj

Tre saker jag inte förstår...
1 Kinesiska
2 Döden
3 Hur folk kan vara religiösa i ett modernt samhälle

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1 Laptop
2 Kamera
3 Anteckningar

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 Skaffa barn
2 Gifta mig
3 Bli Sveriges bästa journalist

Tre saker jag kan göra...
1 Skriva
2 Sjunga
3 Dansa

Tre saker jag inte kan...
1 Döda ett liv
2 Rövarspråket
3 Låta saker ligga och slänga

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1 Mika
2 Bryan Adams
3 Tystnaden

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 Sluta planera allt in i minsta detalj
2 Köra cross
3 Fem olika språk flytande

Tre favoriträtter...
1 Grillad fläskfilé och potatisgratäng
2 Tacos
3 Pizza


Kommentarer
Postat av: malou

listor är verkligen skit roliga att läsa :)

Postat av: Angelica Lindvall

Malou: Jag kan inte göra annat än att hålla med. =p

2007-05-08 @ 19:57:49
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback