Slå mig på käften

I går när jag borstade tänderna hände någonting som vanligtvis bara händer andra och som jag tycker är riktigt roligt. Min haka gick i lås. På vänster sida. När det händer Thomas brukar jag skratta jättemycket, riktigt rått men alltid lika kul. Fast hans haka brukar ge med sig efter en stund. Min haka är fortfarande i baklås och har varit det hela natten och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har testat att slå mig och dunka hakan i bordet men det är enklare om någon annan slår mig. Finns det någon som vill ge mig en bitchslap på kinden, en ganska hård sådan så att min haka hamnar i rätt läge igen? Jag brukar tåla smärta men det här är en onödig smärta som jag inte vill tampas med.

När jag har nackspärr funkar det att göra "det där" med den där grejen som killar har. Det går över på en gång, nackspärren alltså. Jag undrar om det funkar mot haklås också? Thomas tyckte att jag skulle gå till Konsum och köpa en gurka. Kanske en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du har inga gränser för vad du kan skriva Angelica. Haha

Postat av: Angelica Lindvall

Joanna: Jag försöker i alla fall vara ganska så rumsren och skriva "den där grejen som killar har", och det vet ju alla vad det betyder.. ;)

2007-05-14 @ 08:32:11
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback