Överlevare

Jag är så glad att jag inte hörde om flygolyckan i Kamerun. I så fall hade jag vägrat gå ombord på planet från Moskva. Det minimala planet vi flög med hade plats för lika många människor som förolyckades i flygkraschen. Och min svärmor sa i dag att olyckor sällan kommer en och en. Tio minuter senare fick jag höra på radion att ännu en flygkrasch inträffat i Egypten. Och ja, jag har aldrig varit flygrädd förut och ja, jag vet att det är större risk att dödas i biltrafiken men sådana predikningar kan ni bespara mig. Huvudsaken är att jag kom hem helskinnad till ljuvliga Sverige. Oftast brukar man frysa häcken av sig när man återigen landat på svensk mark men i går blev jag chockad av den plötsliga värmen. I Moskva var det sju grader som varmast och när vi landade förra lördagen (som för övrigt var den sämsta landningen jag varit med om) så både snöade och regnade det. Jag kom hem blekare än någonsin men det kan också bero på den ryska vodkan.

Håll utkik i bloggen om ni vill läsa om mitt livs mest intressanta resmål. Information och bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Candy

Åhh, du är tillbaka! ^^ Vilken tur att du inte hörde om flygolyckorna, även om jag inte är flygrädd hade nog jag också blivit hispig. Man vill inte så gärna höra om död och olyckor när man själv skall till att sätta sig i ett plan.

Ser fram emot bilder och allt det där, såå spännande! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Jajemän! Ja, usch, det skulle vara förödande. Du kommer få se många bilder och höra många hisnande historier. ;)

2007-05-07 @ 11:52:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sofia Style

välkommen hem!

2007-05-07 @ 11:56:10
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Tack tack! Är så glad att få vara hemma i trygga Sverige igen! =p

2007-05-07 @ 16:24:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Nina

Vad skönt att du kommit hem igen gumman. han verkligen saknat dina bloggar.
det lutar åt att jag kommer på p&l i år iallafall. så du vet. puss puss

2007-05-07 @ 21:56:43
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Åh, tack gumman! Jag hoppas verkligen du kommer till P&L, jag har köpt biljett!! Det är framflyttat en vecka nu, helgen efter midsommar.

2007-05-07 @ 23:30:39
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback