Mycket man vill

Jag måste skriva klart min artikel om ryssarna som läser svenska. Men jag vill hellre vara ute i solen och leka med min hund. Det är mycket man vill men tiden räcker sällan till. Det rimmade ju.

På fredag är det skola igen. Jag är tvingad att vara där på lördag då det är öppet hus. Jag ska sitta med under intervjuer med nya sökande till journalistlinjen och redigera tidningsuppslag för brinnande livet. Jag hoppas att Johanna följer med till Molkom, annars kommer det bli den längsta och tråkigaste helgen i mitt liv.

Efter den 1 juni kommer jag aldrig återvända dit. Många upplever sin bästa tid på internat men själv hade jag oturen att hamna på ett internat from hell med flera knarkande och festande bråkstakar. Nu är det dock lugnare men vad spelar det för roll när det bara är några veckor kvar?


Kommentarer
Postat av: ida

jag som nästan ser fram i mot en myskväll med tacos och eurovision!
men hoppas du får med dig johanna då, så du slipper umgås med oss tråkiga människor!

2007-05-09 @ 15:29:40
Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Tror du verkligen vi kommer få låna teven då? Det tror inte jag..!

Postat av: Ida

Annars har jag TV!

2007-05-09 @ 22:46:37
Postat av: Ida

Annars har jag TV!

2007-05-09 @ 22:46:38
Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Ja, din TV kan vi ju ta! =D

2007-05-09 @ 22:57:10
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback