Jag tackar nej till jobb

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva tacka nej till jobb eftersom chansen att få ett jobb i dagens Sverige är lika med noll. Nja, inte riktigt så illa men ni förstår problematiken. Innan jag fick arbete på Dala-Demokraten sökte jag jobb inom en helt annan bransch (mediabranschen är som bekant ganska svår att slå sig in i så jag valde en helt annan yrkesbana) och nyss ringde en mycket trevlig anställd därifrån och frågade om jag var intresserad av att börja arbeta där. Men det gjorde knappast ont att tacka nej eftersom mediabranschen är så mycket roligare.


Kommentarer
Postat av: Maria Wiik

hmm, tjärnsjögårdens kök måntro? en liten fågel (chefen :P) viskade i mitt öra att du sökt jobb där :P

2007-05-22 @ 21:33:39
Postat av: Angelica Lindvall

Maria Wiik: Nej, det var inte där. :)

Postat av: Maria Wiik

haha, ok :P chefen frågade om jag visste vem Angelica Lindvall var ;) har du sökt där, eller har jag missförstått allt? :)

2007-05-23 @ 16:03:22
Postat av: Angelica Lindvall

Maria Wiik: Jag har sökt där. :)

2007-05-24 @ 12:21:20
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Maria Wiik

får du jobba där då??

2007-05-25 @ 21:48:28
Postat av: Angelica Lindvall

Maria Wiik: Din arbetsgivare hade tydligen ringt min mamma så jag skulle fått jobb där också! Ganska typiskt att så fort man har ett sommarjobb så får man flera jobberbjudanden. =p Men jag ska jobba 7 veckor på DD i sommar. :) Vad har du för msn? Vore kul att ta upp kontakten igen! Du minns väl BF 4-ever? =p

2007-05-25 @ 21:51:36
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Maria Wiik

haha, japp, det brukar vara så :P självklart kommer jag ihåg BF 4-ever :P heter [email protected]. bara att adda :)

2007-05-27 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback