Internationell förmiddag

I går var det den internationella förmiddagen på skolan. Det innebär att man reser mellan tre världsdelar under en enda förmiddag. Man fick lyssna på fyra olika föreläsningar om Lettland, Canada, Thailand (yeah) och dykning (oh yeah). Jag drömmer om Thailand och dykning varje natt nu. Och det är fem månader kvar till avresa. Men väntan dit kommer inte vara jobbig eftersom en lång och härlig svensk sommar väntar. Sverige är underskattat. Vi har en fantastisk natur och ett behagligt klimat. Jag älskar att resa men jag älskar också att få återvända till mitt hemland gång på gång.

Dalahäst


Kommentarer
Postat av: Filippa

Kan jag lova att det är, alla svenskar borde üka därifrün ett ür sü att dom lär sig uppskatta vilket underbart land det är, usch va ja längtar hem!! Kommer aldrig klaga pü sverige igen, hihi.. försöka iafall :P

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, håller med! Sverige är ett underbart land att leva i, särskilt sommarhalvåret. :)

2007-05-24 @ 12:20:12
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback