Hostel

Jag såg nyss skräckfilmen Hostel tillsammans med min lillebror. Jag blev varken skrämd eller imponerad utan bara irriterad på att regissörerna försöker slå de mästerliga Saw-filmerna. Kom med något nytt! Slutet är en skitig och blodig sörja som man enbart skrattar åt. För att inte tala om inledningen på filmen som är en enda lång och utdragen sexorgie. Om jag vill se porr kan jag titta på Canal plus vid midnatt. Nej, tack, den här filmen var den sämsta på länge. För att gottgöra mitt dåliga humör ska jag titta på Saw 3 igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, på bilden står det under på tyska: Försök att inte spy.

Varför?

2007-05-08 @ 17:19:32
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Kanske för att filmen är för magstark för vissa. Men Saw är både råare och bättre.

Postat av: Hanna

Absolut, du har rätt. Är själv en fan av Saw-filmerna.

Har en fråga angående skrivning; Hur skiljer man på De och Dem? Har aldrig fått lär amig det och tänkte att efter som du snart är journalist borde du veta ;)

2007-05-08 @ 18:29:19
Postat av: Hanna

ett fan* Haha

2007-05-08 @ 18:29:36
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Jag vet inte riktigt heller vad skillnaden är faktiskt. Men jag tycker att de skriver man när det är två personer och dem när det är flera. :)

2007-05-08 @ 20:19:31
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback