Dolce and gabbana

Jag funderar på att beställa ett par kalsonger från Nelly. Dolce and gabbana har enkla och prisvärda kallingar som skulle sitta utmärkt på min älsklings lilla rumpa. Han fyller nämligen 20 år den 23 maj och jag måste hitta några bra presenter. Först var det tänkt att jag skulle köpa Peace&Love-biljett till honom men så gick han och köpte en själv. Sedan tänkte jag köpa en weekend-resa till Budapest till honom men det går inte att boka in något när han har sin fotboll. Nu funderar jag istället på att köpa kallingar och Lacoste-parfymen. Luktar himmelskt.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Synd att ni missar ungern för vår tripp förra helgen var helt klart prisvärd. Hotellet var jättefräscht och flyget bra. Allt för bara 2900 kr... Men det klart, om man är ihop med en fotbollskille är det inte så lätt att slita honom från hans matcher och träningar bara sådär. Det är lite lättare med än bankkille... han har i alla fall ledigt på helgerna... ;)

Postat av: Hanna

Jag och mina vänner pratade om Dolce and Gabbana idag. Dolce betyder tydligen "söt".. Jag skulle bra gärna vilja ha reda på vad Gabbana betyder också.

Lite kul info bara. Förresten så låter presenterna jätte bra! Något tips på present till en kille som fyller 25? Det känns som att han har det mesta redan.

2007-05-09 @ 16:49:27
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Nej, fotbollskillar är inte några enkla varelser vad gäller planering. Fast å andra sidan har han sagt att om jag skulle boka en resa så skulle han åka med. Han har ju inget val direkt.. ;)

2007-05-09 @ 19:34:28
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Ja, "leva la dolce vita" betyder ju leva det ljuva livet. ;) En kille på 25, hmm.. beror lite på hur mycket pengar du är beredd att lägga på en present? Rent generellt gillar ju killar teknikprylar, typ stereo till bilen, surround-ljud och dylikt. Men annars är en ny parfym ett alternativ, lite billigare också. :)

2007-05-09 @ 19:36:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback