Breaking news

Storbritanniens skvallertidning nummer ett, OK! läste jag på planet från Moskva för att bota min plötsliga flygrädsla. Jag läste vartenda engelskt ord och fick veta allt om den forna Scary Spice, Melanie Browns komplicerade förhållande till Eddie Murphy (som för övrigt sjunger Party all the time-låten). Han har ännu inte träffat sin nyfödda dotter eftersom han säger att han inte är pappan. Det var en lång intervju på säkert sju sidor med helt gudomligt vackra bilder på Melanie och hennes lilla ögonsten. Jag var fylld av eufori tills jag läste tv-sidorna. Om ni inte vill veta slutet, och jag menar verkligen slutet, på 2000-talets bästa ungdomsserie O.C, ska ni sluta läsa nu.

Kirsten och Julie är på smällen båda två och Julie vet inte om hon ska gifta sig med Ryans farsa eller med den rike sydstataren Bullit. Och Summer gifter sig med vår favoritnörd Seth and they live happily ever after. Åtminstone i tv-serien.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Not really. Jag hade helt velat att Ryan & Taylor skulle bli ett par : ) Men det hettar åtminstone till mellan dem på släktträffarna.. hehe.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Jag citerar bara OK! ;)

2007-05-09 @ 19:41:52
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jenniien

Såg det där avsinittet för så länge sen och sen har man inte kunnat prata med nån om det:P men nu har de flesta sett det också ju:D

2007-05-22 @ 17:10:26
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback