Angelicas favoriter i bloggsfären

1. Engla Harjunpää skriver Sveriges bästa blogg Engla´s showroom. Hon var nyligen i New York för Aftonbladets räkning och bloggade om sina intryck därifrån. Hon delar med sig av tips och fina outfits-bilder. Engla är duktig därför att hon balanserar sitt skrivande med att vara personlig men inte för privat. Jag hoppas hon fortsätter blogga även när hon blir mamma nu i sommar.

2. Malin Wollin
är en av Aftonbladets alla kolumnister. Hon skriver den roliga bloggen Fotbollsfrun som mest handlar om bajs, barn och klimatförändringar. Sådant som jag gillar med andra ord.

3. Sofia Carlberg är en duktig skribent som skriver om lättsamma saker samtidigt som hon även skriver om livet, olycklig kärlek och annat som ibland tynger hennes vardag. Hon bjuder även på en hel del fina outfits-bilder och andra bilder från olika resor hon varit på. En intressant och läsvärd blogg!


Bild: www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

Åh jag är med på listan! Så underbart, shit vad glad jag blev Angelica :-) Tack, kram!

Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Ja, men jag tycker att du är jätteduktig på att skriva! =) Alltid lika roligt att göra någon glad! :)

2007-05-15 @ 17:50:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback