Åldern är enbart en siffra

Vet du vilken åldersgrupp som får gå på krogen i år? Tjejer och pojkar födda 1989! Nästa år är det min lillebrors tur. Det kan bara betyda en sak. Jag börjar bli gammal.

Thomas: Den där videokameran ser ju ut att vara från 80-talet..
Jag: Fanns det ens videokameror då?
Thomas: Ja, hur skulle dina föräldrar annars kunna filma dina första steg?
Jag: Det förstås.


Hur kunde 20 år gå så fort? Från att vara en 2,9 kilos bebbe till att bli en 60 kilo tung kvinna. Var gick det fel? Åldern är enbart en siffra för mig fast ack vad den har betydelse.

Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är bra och du skriver kanon :) Kika gärna in hos mig och kommentera!

Postat av: Angelica Lindvall

Malin: Tack för det fina berömmet! Det ska jag göra! :)

2007-05-08 @ 17:52:25
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback