You gave me fever

Jag som skulle vila och sova bort febern. Istället bloggar jag om mitt ointressanta liv här uppe i Norden. Fast jag ska strax hoppa ner i ett hett skumbad. Jag tänker inte på några som helst villkor vara sjuk sista helgen i frihet. Men det blir nog inga ansträngande långa promenader, det är inte bra för hjärtat om man har feber tydligen. Men jag kanske kan hoppa hopprep inomhus? Jag blir så grinig om jag inte får träna.

Jag har en sex sidor lång praktikrapport att skriva innan måndag också. Det känns lagom kul. Något som däremot är positivt är att nästan alla i min klass fått sommarjobb på sina respektive praktikplatser. Jag är sjukt stolt över att vara en del av Molkoms eminenta journaliststudenter.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

hallå, hoppa hopprep är ju värre än o gå förstår du väl :-s all sorts träning är jätte farlig när man är sjuk. En kille jag va kär i för ett antal år sen, DOG. Han tränade fotboll o åkte snowboard när han va sjuk så fick han hjärtmuskel inflamation. usch, farliga grejer.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, de varnade mig för hjärtmuskelinflammation, så jag tar det lugnt på ehmm, krogen ikväll. Heh.

2007-03-24 @ 21:40:42
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Anonym

de står ingenstans att rapporten ska va sex sidor. Du ska bara alltid vara så mkt bättre än alla andra.

2007-03-25 @ 13:00:06
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Oj, någon i klassen som är en besserwisser? Ovanligt..! Jag menar förstås mellan 3-5 sidor. Jerk.

2007-03-25 @ 14:00:21
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback