Vanor som ovanor

Tjejsnackfrågor från Alexz (men killar får också svara!).

Nämn en vana du har, något du gör varje dag? Vaknar.
Vad har du för ovanor? Jag tvättar händerna minst 20 gånger per dag (har bacillskräck) vilket resulterar i extremt torra händer.
Nämn en vana du skulle vilja ha? Träna hårt varje dag.
Vad för ovanor stör du dig på hos andra? Folk som inte lyssnar eller rapar och pruttar offentligt.
Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt i dag? Jag har alltid kliat mig ovanpå nästippen av någon konstig anledning. Min mamma gör likadant men ingen av oss vet varför.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men, har du provat Apotekets återfettande handsprit? Har alltid med mig flaskan i väskan, eftersom jag åker mycket buss och tåg.

2007-03-19 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback