Smått och gott om mig

Utmaning från Sofia!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: Colaflaskor.
Kläder just nu: Träningskläder.
Musik just nu: Ingenting.
Sommarplaner: Jobba och spara pengar till en långresa i höst.
Hur många kuddar sover du med: Bara två men jag har sex kuddar allt som allt.
Spelar du nåt instrument: Jag kan spela trummor.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Vem är viktigast för dig: Min pojkvän.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Ja, på några ställen.
Snarkar du: Nej, men jag pratar i sömnen.
Stjärntecken: Kräfta.
Äckligaste insekten: Spindlar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Journalist.
Stökigt eller välstädat? Välstädat utan tvekan.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut!
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga och har uppträtt flera gånger i mitt liv.
Anser du att du är stark? Knappast fysiskt, bara psykiskt.
Vad gör du om du får hicka? Jag hickar.
Vad längtar du mest efter just nu? Våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback