Saturday night fever

Gårdagen var riktigt mysig. Först bowling, sedan pizza och därefter gick vi och hyrde film. Vi kom efter en lång stund överens om att se  "John Tucker must die", en lagom kul underhållning en lördagkväll. Jag blev i alla fall spontan och partysugen efteråt så medan grabbarna spelade Super Mario Bros och kollade på fotboll så åkte jag och bästis ner till krogen. Det var mycket folk ute och vi lyckades få igång hela dansgolvet med en tävling om vem som kunde dansa fulast. Vi dansade så fult att bartendern fotade oss. Så inom den närmsta tiden kommer ni få se ett bedårande barn av sin tid shaka ass på S2:s hemsida. En fröjd för ögat.

Saturday night fever är i alla fall en träffande rubrik. Jag trotsade febern och drack två cider på tio minuter och dansade oavbrutet i 90 minuter. Fast till slut orkade jag inte mer utan åkte hem strax efter midnatt. Jag lever efter det gamla uttjatade uttrycket att man ska gå när det är som roligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback