Omslaget

I dag har Borlänge Tidning en enorm bild på en pojke som lyfter 1000 kilo på omslaget. Det är min artikel. Jag var nämligen på cirkus i går och såg både elefanter, trollkarlar, pompomflickor och tigrar uppträda. Över 40 barn hade klätt ut sig och gjorde olika nummer framför en entusiastisk publik. En mycket angenäm föreställning. Jag vet inte om artiklarna även publiceras på nätet men ni kan ju leta på http://www.dalarnastidningar.se om ni vill. 

Nu ska jag gå till kaffeautomaten och hämta en kopp varm choklad. Gör du ingenting vettigt om dagarna Angelica? Jodå, jag har två jobb på eftermiddagen och ett jobb mitt i lunchen (hör och häpna!) så därför kan jag faktiskt avnjuta en stund nu på förmiddagen med mina ostmackor och en kopp choklad. 


Kommentarer
Postat av: Liza

Angående linnet jag har på en av bilderna.. Den är köpt på Gina Tricot förra veckan. Sjukt söt är den!! Finns i svart också :)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Supersnyggt var det!

2007-03-22 @ 12:42:39
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback