Nyhetsnäsa

Det har varit lugnt på redaktionen i dag. Alla har gått i godan ro och väntat på den stora nyheten som aldrig tycktes komma. Jag hade bara en intervju i dag, med en artist som avslöjade en sak som Dala-Demokraten blir först om. Jag kanske kan lukta mig till nyheter ändå. I morgon ska jag fortsätta skriva på artikeln men den kommer inte publiceras förrän nästa vecka eftersom det är en specialgrej.

Så fort jag går och lägger mig på kvällen så längtar jag till att få åka ner på redaktionen, känna gemenskapen, diskutera vad som är en nyhet och åka ut på jobb. Det finns nog inget roligare yrke, vad skulle det i så fall vara?

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

typ jobba på packat och klart skulle nog va toppen :D

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, det vore en dröm!

2007-03-13 @ 09:27:33
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback