Mitt nya beroende

Jag och älskling var ner en sväng till Kupolen på förmiddagen. Jag köpte fem böcker och två filmer (det är mitt nya beroende).

Det blev Ronnie Sandahls debutroman "Vi som aldrig sa hora" och fyra pocketböcker, "Linas kvällsbok 1 & 2" av en av mina favoritförfattare Emma Hamberg, Mats Strandbergs "Jaktsäsong", "Perfekta hemmafruar" och boken bakom succéfilmen "Little children". Sedan köpte jag "Mean girls" med Lindsay Lohan (jag vet att jag förstörde min image just nu men den filmen är hilarious) och rysaren "Final destination".

Jag och älskling beställde även två likadana kontorsstolar. Jag lovar att vi kommer bli ett sådant där medelålders par med likadana träningsoveraller köpta på Coop.

Kommentarer
Postat av: Pär

Själv storhandlade jag på bokrean (via Bokus.com) och köpte nio böcker, för typ 500 spänn... Bland annat Ronnie Sandahls debut. Började läsa den i går och är mycket inmponerad redan! Fast det återstår att se hur lång tid det tar att läsa ut den, får ju knappt vara i fred när det är läsdags (alltså vid läggdags) Hehe. =)
Har du börjat läsa den ännu?

Postat av: Angelica

Pär: Jag har läst halva boken nu och den är riktigt bra! Jag lovar att det dyker upp en recension i bloggen. ;)

2007-03-26 @ 09:43:19
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Madde

hehe jag ääälskar att de är familjer som kommer med lika träningsoveraller när man är på liseberg, det är fan kärlek de : )

2007-03-26 @ 13:44:42
URL: http://maadlen.blogg.se
Postat av: Angelica

Madde: Det är nog mer bekvämlighet än kärlek. Gubben behöver en ny träningsoverall och frugan säger vad hon köpt sin billiga och sköna overall och då köper han en likadan fast en blå, för att spä på könsrollerna ännu mer. ;) Men i och för sig, det är ganska gulligt. :)

2007-03-26 @ 13:49:27
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback