Internatet from hell

Jag är tillbaka i Värmland. Nu bor det bara tjejer på internatet men det ser ändå förjävligt ut. Nu låter jag fördomsfull men säg någon familj där inte dottern i familjen diskat mer än sonen? Mm, just det. Fast det kan nog bli rätt mysigt om man kan få några färgglada lakan att lägga över soffan där folk kräkts och pissat på fyllan. Ja, vi kanske kunde få en dammsugare som fungerar medan jag ändå håller på. Det är inget jag kräver men det vore schysst. Tack.

Men jag ska stå ut de här två sista månaderna. Maria har fått vikariat på Dala-bygden fram till sista december, hon har sagt upp sitt hyreskontrakt på internatet from hell. Jag vill också flytta hem nu. På riktigt. Jag har provat att bo på internat ett år och varje helg känns som en efterlängtad permission. Saken är bara det att jag är här frivillig så jag kan egentligen inte klaga. Men jag har en bra utbildning i ryggen när jag slutar den 1 juni, alltid något.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Den 20e när du kommer te mig : ) Då måste vi göra massa goda drinkar i mina coctail glas. så inte använda än! :-S Är du sugen på utgång efter det lr ? pussa.

Postat av: Angelica

Alexzandra: Ja, det ska bli sååå skoj! Mm, cocktails, yummie. Och utgång efteråt låter skitbra! =p

2007-03-28 @ 08:52:29
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback